»Kaj se pravzaprav dogaja s temi liki za zaprtimi vrati, za katere je težko določiti, kaj od izrečenega je resnica, ali vsaj približek resnici, na neki način morda sploh ni toliko pomembno, saj se zazdi, da je tisto, kar like definira ali jih pogojuje, sama dinamika odnosov oziroma pogledov med njimi.«
»Zdaj vsi trije začnejo drseti proti breznu, ki grozi, da jih bo vsesal vase.«
»Vendar tega niso želeli doseči le z gledališko imaginacijo, temveč so želeli zgraditi konkreten zaprt prostor.«
»Ampak če se počutiš trapasto, ko nekoga nazivaš s tovarišem, je seveda veliko bolje, da z njim sploh ne govoriš.«
»Všeč mi je tudi odkritost, ki jo Kaj skuša ohranjati v odnosu do vseh treh deklet, ki so zaljubljene vanj, in pa duh raziskovanja, ki ga poosebljata Vanda in Ester.«
»Ta ljubezen med njima je tako življenjska, seveda se tudi prepirata. Če ni ljubezni, nisi živ.«
»Čeprav je na začetku odločena, da arogantnemu Bondu ne bo popustila niti za ped, mu že malo pozneje spoštljivo, prostovoljno 'vrne' kodo in zaščitni znak.«
»Avtorska predstava z razmislekom o medijih, poročanju in manipulacijah ponuja v gledališki ovoj zavit paket informacij. Občinstvo mora resnico od gnilega ločiti samo.«
»Ta dva občutka (čeprav izhajata iz istega korena) sta zelo različna. Sram je intimen, potiskaš in skrivaš ga lahko leta in leta. Sramota pa je javna, z njo se moraš boriti pred vsemi in takoj.«
»Čeprav se zdi, da ona obvladuje moško osebnost, pa on v njej občuduje njeno ženstvenost. Glasba je vodnica dogajanja, pogosto ogrnjena v temperamentno erotičnost, včasih pa nežna in občutljivo spevna.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju